AKADEMIJA POSLOVNE ETIKE I USKLAĐENOSTI

Modularni, sveobuhvatni program usavršavanja pokriva ključna područja struke te osigurava temeljnu izobrazbu. Stečena znanja moguće je brzo i efikasno primijeniti u svakodnevnom poslovanju organizacije.

Treći ciklus Akademije, sastoji se od četiri modula (24 nastavna sata), raspoređenih u četiri nastavna dana i održava se u razdoblju travanj-svibanj 2023. godine*.

(*) Datumi edukacije istaknuti su uz sadržaj svakog od modula.

Kome je namijenjena akademija?

Akademija je namijenjena direktorima i voditeljima službe/odjela za etiku i usklađenost, službenicima i menadžerima za etiku i usklađenost, povjerljivim osobama i njihovim zamjenicima u javnom i privatnom sektoru, etičkim povjerenicima u javnim službama i poduzećima te lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, menadžerima i specijalistima za sprječavanje korupcije, prijevara i pranja novca, menadžerima i specijalistima za rizike, internu kontrolu, menadžerima i specijalistima za ESG (environmental, social and corporate governance) i svima onima koji će nešto od spomenutoga tek postati. 

Cijena

  • Cijena Akademije poslovne etike i usklađenosti iznosi: 597 EUR + PDV (4.498,10 kn + PDV) po osobi 
  • Za prijavu dva i više polaznika iz iste organizacije (tvrtke) odobravamo popust od 10% na ukupan iznos edukacije
  • Polaznicima Akademije osiguran je ručak, pauza za kavu i materijali na predavanjima
  • Po završetku Akademije poslovne etike i usklađenosti polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o završenoj edukaciji, a pohađanje pojedinačnih modula nije moguće

Pregled programa po modulima (travanj-svibanj 2023.)

Moduli:

1. Osnove etike i usklađenosti / Procjena rizika kao temelj programa etike i usklađenosti

Predavač: Robert Ravenšćak

Datum, vrijeme i mjesto održavanja: 06.04.2023. / 9-16 sati / Bee@Work (Business Centar)

 

  • Poštenje, moral i etika
  • Etička načela (neovisnost, dobročinstvo, pravičnost, istinitost, povjerljivost…)
  • Povijest i razvoj poslovne etike
  • Uloga etike, organizacijske kulture i usklađenosti
  • Osnovni koncept poslovne etike
  • Komponente djelotvornog programa etike i usklađenosti
  • Prednosti programa usklađenosti
  • Globalna situacija (zakoni, standardi, praksa, …)
  • Što je procjena rizika usklađenosti?
  • Razlika između funkcije usklađenosti i upravljanja rizicima
  • Zašto provoditi procjenu rizika usklađenosti?
  • Obuhvat procjene rizika usklađenosti
  • Matrica procjene rizika usklađenosti
  • Tko provodi procjenu rizika usklađenosti?
  • Vrste rizika
  • Provedba procjene rizika usklađenosti
  • Što nakon procjene rizika?
2. Formiranje odjela za etiku i usklađenost / Izrada programa etike i usklađenosti

Predavač: Robert Ravenšćak

Datum, vrijeme i mjesto održavanja: 20.04.2023. / 9-16 sati / Bee@Work (Business Centar)

 

  • Definiranje ciljeva odjela etike i usklađenosti
  • Definiranje vrste odjela etike i usklađenosti (risk based vs value based)
  • Funkcija odjela etike i usklađenosti te njegovo povezivanje/suradnja sa vodstvom i ostalim odjelima organizacije
  • Izgradnja programa etike i usklađenosti / Osnovni dijelovi programa etike i usklađenosti / Infrastruktura odjela etike i usklađenosti
  • Kako “prodati” etiku i usklađenost vodstvu organizacije / Kako steći povjerenje vodstva organizacije / Kako osigurati financijsku podršku i resurse (budžet, ljudstvo, interni procesi vs angažman vanjskih stručnjaka)
  • Struktura i načini/linije izvješćivanja vodstvu organizacije / Nadzor od strane vodstva organizacije / Uloga Uprave, Nadzornog odbora, … / Smjernice za bolje angažiranje vodstva organizacije
  • Komunikacija odjela (interno i eksterno)
  • Odgovornost za provedbu programa etike i usklađenosti (vodstvo organizacije vs audit vs kontrola vs compliance manager/officer)
  • Administriranje unutar odjela etike i usklađenosti
  • Procjena rizika kao temelj izrade programa etike i usklađenosti 
  • Organizacijska kultura kao temelj izrade programa etike i usklađenosti
  • Standardi, politike, procedure
  • Komunikacija, edukacija i trening
  • Savjetovanje, zaprimanje pritužbi i nepravilnosti, istraživanje
  • Stegovne mjere, nagrađivanje i poticaji
  • Praćenje i revizija
  • Procjena programa i poboljšanja
3. Prijava nepravilnosti / Komunikacija, edukacija i trening u službi etike i usklađenosti

Predavač: Robert Ravenšćak

Datum, vrijeme i mjesto održavanja: 27.04.2023. / 9-16 sati / Bee@Work (Business Centar)

 

  • Organizacijska kultura kao temelj stvaranja organizacijske otvorenosti i transparentnosti
  • Kultura „zviždanja“
  • Savjetovanje kao dio sustava sprječavanja nepravilnosti
  • Ustroj i uređenje postupka zaprimanja pritužbi i nepravilnosti
  • Unutarnji sustavi prijavljivanja (vlastiti ili iz usluge)
  • Vanjski sustavi prijavljivanja (prijave nadležnom tijelu) i uloga pučkog pravobranitelja
  • Javno razotkrivanje
  • Proces interne istrage i ispitivanja prijave nepravilnosti
  • Zaštita prijavitelja nepravilnosti
  • Disciplina, nagrade i poticaji
  • Interna vs eksterna komunikacija
  • Tone from the top / Buzz in the middle / Voice from the bottom
  • Ovisnost komunikacije o organizacijskoj kulturi
  • Savjeti za uspješnu komunikaciju u službi etike i usklađenosti
  • Taktike i alati uspješne komunikacije u službi etike i usklađenosti
  • Ciljevi edukacije
  • Plan edukacije
  • Provedba edukacije (metode, alati, …)
  • Mjerenje uspješnosti edukacije
4. Sprječavanje sukoba interesa i korupcije / Revizija programa etike i usklađenosti

Predavač: Robert Ravenšćak

Datum, vrijeme i mjesto održavanja: 11.05.2023. / 9-16 sati / Bee@Work (Business Centar)

 

  • Sukob interesa, podmićivanje, korupcija 
  • Elementi učinkovitog antikorupcijskog programa
  • Procjena korupcijskog rizika
  • Korupcija u privatnom i javnom sektoru
  • ISO 37001 Sustav upravljanja za suzbijanje podmićivanja
  • Politika zaprimanja darova i poklona
  • Strategija suzbijanja korupcije u RH 
  • Procjena i evaluacija programa etike i usklađenosti
  • Testiranje i praćenje programa etike i usklađenosti
  • Mjerenje učnikovitosti programa etike i usklađenosti
  • Interne procjene programa etike i usklađenosti
  • Tri linije obrane
  • Izvješćivanje o indikatorima kritičnih situacija (Red Flags)
  • Analitika podataka
  • Važnost trajnog praćenja programa etike i usklađenosti

„Hvala  na svemu, posebno na uloženom trudu i angažmanu. Zanimljivo područje koje smo nažalost morali odslušati online”. 

M.J.

Grad Rijeka

„Hvala na svim dobrim predavanjima i stečenom znanju. Nakon svih peripetija APIS IT ima novi Etički kodeks. Naravno, zahvaljujući Akademiji.”

Ž.M.

APIS IT

„Edukacija za sve pohvale. Zanimljiva predavanja i jedno novo iskustvo.“

T.P.

Koprivničko-križevačka županija

„Hvala za sve što ste nam pružili ovom edukacijom. Zanimljivo, poučno i lijepo iskustvo.“

F.M.Č.

Grad Labin

“Sve pohvale na organizaciji ove Akademije. Predavači su bili odlični i jako mi je drago što sam mogao prisustvovati edukaciji te upoznati nove osobe.“

D.M.

Varaždinska županija

„Akademija je bila izvrsna i super organizirana te kvalitetna i korisna za daljnji rad.“

M.S.

Grad Vinkovci

Kontaktirajte nas

Za dodatne informacije vezane uz AKADEMIJU POSLOVNE ETIKE I USKLAĐENOSTI, molimo kontaktirajte nas putem kontakt obrasca, mailom ili telefonom.

Molimo koristite kontaktni formular

+385 1 5806 308

Bjelovarska ulica 38a , 10360 Sesvete / Zagreb

Radno vrijeme / pon-pet 7:30 - 15:30 / subotom ne radimo

Kontaktni formular:

3 + 12 =

Prijavnica

AKADEMIJA POSLOVNE ETIKE I USKLAĐENOSTI

Molimo Vas da za svaku polaznicu /svakog polaznika pošaljete zasebnu prijavnicu.

NOVA PRIJAVA ZA EDUKACIJU

Vrsta predavanja:

Plaćanje - kotizaciju plaća:

13 + 14 =